Kuala Terengganu



Ada apa dengan Terengganu? hehe last weekend mira pergi kenduri kahwin abang kandung, kakak ipar orang terengganu. hehe syok pergi terengganu sebab dulu mira study kat uitm chendering dan uitm dungun. mengimbau kenangan la kononnya hehe

gambar ni ambil kat pantai mana entah mira tak tahu pulak. haha ikut je suami bawa ke mana. masa ni lepas makan sotong celup tepung. gambar makanan tak ambil pulak ingat makan je. hahaha


gambar ni macam encik suami angkat buaian kan? haha terus kata dia sado. haha yelah awak memang sado ponnnn. hahaha iye kan jela nanti dapat duit belanja lebih sikit bulan ni muahahaha

terima kasih encik suami sudi bawa mak, sayang dan anak anak pergi terengganu hehe lain kali pergi tempat lain pulak.


ni sebelum pergi majlis nikah. cantik kan baju Yumna, kenapa la takde version orang dewasa hahaha


Alhamdulilah ni selepas akad nikah. tahniah abang apis dan kak wani. semoga berbahagia hingga ke Jannah. abg apis perangai jaga sikit dah jadi suami orang tu. to Kak Wani, welcome to our family hehe cantik sangat pengantin perempuan. yang pengantin lelaki tak boleh puji, karang hidung makin kembang :P

No comments